Friday 8 June 2012

Supplimen Nutrilite

Kenapa Nutrilite jadi pilihan?

Sebabnya kita tahu kualiti Nutrilite. Mana kilangnya, cara pembuatan tambahan pula Nutrilite ada lebih 70 thn pengalaman dlm industri supplemen makanan.

Jika dulu heboh diperkatakan ttng vitamin yg ditarik balik oleh kerajaan kita tapi perkara ini tidak berlaku pd Nutrilite. Menjadi tanggungjawab kita utk menyelidiki mutu serta kandungan vitamin yg kita telan agar kita tidak jadi mangsa keadaan atas kelalaian kita sendiri. Tetapi dgn Nutrilite...mutu serta kualitinya memang terjamin.

Sbb itu, mereka yg pentingkan "pelaburan kesihatan dimasa hadapan" akan terus mengambil vitamin Nutrilite. Makan vitamin bukan utk sehari dua, atau ketika sakit shj malah utk tempoh yg panjang. Ianya utk pelaburan agar kita tidak menghadapi masalah "critical illness" tanpa kita sedari di masa depan. Mencegah adalah lebih baik drp mengubati...Oleh itu, pengambilan vitamin drp sekarang adalah sbg langkah utk tubuh badan yg sihat, lebih2 lagi ketika badan telah dimamah usia..."Alangkah baiknya jika aku ambil vitamin sejak dulu..." jangan ada terdetik ayat2 sebegini dlm hati kita...Elok mulakan pengambilan vitamin dr sekarang.

Mereka yg mengambil Nutrilite shj yg tahu kesan kebaikannya. Kebiasaanya, akan ada pembelian yg berulang, terutama dikalangan yg pentingkan "pelaburan kesihatan".

Mahallah....tak terbeli...Cuma apa yg boleh dikata ialah...kebanyakan brng yg berkualiti pastilah ada sedikit harga...manakala mutu Nutrilite mmg terjamin.


Sesamalah kita menjaga kesihatan, dan Nutrilite adalah jenama global serta pilihan yg bijak. 

No comments:

Post a Comment